Online Håndboldkaravanemøde for foreninger
Håndboldkaravanen ruller igen, og hvert år er klubber over hele landet med til at gøre et flot arbejde med at komme ud og vise vores sport frem på de lokale skoler i samarbejdet med vores team af karavaneførere. Der bliver skabt gode oplevelser og mange børn får mod på at starte til håndbold - hvilket også er et vigtig formål med denne indsats.
Møderne her er et supplement til den kontakt du/I som klub har med jeres lokale foreningskonsulent, og bliver afholdt af et par af vores foreningskonsulenter.
Indhold: Vi deler gode erfaringer om hvordan klubben får mandskab nok til dagen, tjeklister og sætter ekstra fokus på hvordan I i klubben er forberedt på at tage godt imod de børn som kommer til jeres klub efter Håndboldkaravanen.
Målgruppe: Ledere og trænere fra foreninger, der får besøg af Håndboldkaravanen 2022.
Tilmelding: Der er ingen forhåndstilmelding til møderne. Vi udbyder det samme møde, men der er to forskellige datoer at vælge imellem.
Kort før mødet starter, klikker du på linket til det møde, du ønsker at deltage i.
- Torsdag den 18. august kl. 19.30-20.30 (klik her for at deltage i mødet)
- Onsdag den 14. september kl. 19.30-20.30 (klik her for at deltage i mødet)
Spørgsmål: Hvis du har konkrete spørgsmål, som du gerne vil have svar på under mødet, må du meget gerne skrive til Andreas Kronborg på akr@dhf.dk forud for møderne, så vi i løbet af møderne kan forsøge at give et svar på spørgsmålet.
Dagsorden:
- Velkommen
- Før et Karavanebesøg
- Erfaringer med at involvere ungdomsspillere fra klubben som hjælpere på dagen
- Den gode kommunikation i klubben
- Den gode modtagelse af børn og forældre
- Ekstra fokus på børnetræningen
- Spørgsmål