Afsluttende stævner - Kreds 4
1.og 2. april 2023
Kreds 4 udsender hermed tilmelding til årets medaljestævne, som er gældende for samtlige børnerækker der har deltaget i turneringen. Medaljestævnerne afvikles i weekenden den 1. og 2. april 2023. Alle hold fordeles i puljer i ”nær-området”, hvor alle hold får 2 kampe.
følgende rækker kan deltage
U-15 A-, B- og C-række
U-13 AA - A-, B- og C-række
U-11 AA - A-, B- og C-række
U- 09 A-, B- og C-række
Hold der er kredsvindere eller deltager ved Kredsmesterskaberne kan ikke deltage.
Aldersgrænse:
Vær opmærksom på at de spillere som kan deltage i medaljestævnerne, er spillere, som skal opfylde aldersbetingelserne for turneringen 2022-2023. Spillere der har dispensation på de respektive hold er også spillerberettiget.
U-15 er spillere, der er født i 2007 og 2008
U-13 er spillere, der er født i 2009 og 2010
U-11 er spillere, der er født i 2011 og 2012
U- 9 er spillere, der er født i 2013 og senere
Spilletid:
For alle rækker 2 x 15 min.
Pigerækkerne afvikles lørdag den 1. april 2023.
Drengerækkerne afvikles søndag den 2. april 2023.
Holdgebyr:
Tilmeldingsgebyr: 250 kr. pr. tilmeldte hold.
De foreninger der påtager sig arrangørforpligtigelsen, vil modtage 100 kr. pr deltagende hold.
Kampgebyr:
Kampgebyr beregnes ud fra faktiske omkostninger – dommerudgifter og deles ligeligt.
Kampgebyr U-15, U-13 og U-11 og U-9 A, B og C ca. 150 kr. pr. kamp
(Udtrækningsgebyr/afbud andrager 300 kr.). Nævnte gebyrer vil ved faktura blive opkrævet af kontoret.
Der vil være max 14 guldmedaljer pr. deltagende hold i rækkerne U-13 og U-15
Der vil være max 12 guldmedaljer pr. deltagende hold i rækken U-9 og U-11.
Tilmelding:
Tilmeldingen til medaljestævnerne skal ske via HåndOffice.
Sidste frist for tilmeldingen er den 12. marts 2023.
Vigtigt:
Der vil ikke blive udsendt materiale pr. post for medaljestævnerne, i stedet for vil alt blive offentliggjort på HåndboldInfo og kredsens hjemmeside. Hvad der må være af rettelser i puljer osv. vil blive tilsendt klubberne via mail.
Arrangørforeninger:
De foreninger der påtager sig arrangørforpligtigelsen, vil modtage 100 kr. pr. deltagende hold.
Da det afhænger af antal tilmeldte hold, er det svært at spå om, hvor mange haller vi skal bruge, men ønsker jeres forening at være arrangør, så gå ind på vores hjemmeside og udfyld formularen ”Haller til afsluttende stævner” (husk i skal selv forhåndsreserver hallen, og indsende blanketten senest den 12. marts.2023).
Er der spørgsmål til denne skrivelse, kan kontoret kontaktes.